słownik    linki   co nowego    sklep    P&O    wejscie    pomoc    kontakt     

Komunikacja

 

Prasa (dzienniki, magazyny)

Znajdziesz tu informacje dotyczące mediów drukowanych. Z upływem czasu w tym miejscu pojawią się rankingi wydawnictw, wyniki badań czytelnictwa, nowości wydawnicze, ciekawostki itp. W tej chwili możesz przeczytać m.in. artykuły na temat mocnych i słabych stron tego medium, jego charakterystykę, analizę rynku z lat 1998-99. W sekcji "magazyny" i "dzienniki" staramy się zamieszczać interesujące teksty związane z tym medium.

Radio

W tym dziale znajdziesz informacje dotyczące radia. W chwili obecnej możesz przeczytać artykuły przedstawiające ogólną charakterystykę rynku, perspektywy jego rozwoju, analizę mocnych i słabych stron tego medium, głównych graczy. I wiele innych.

TV

W tej części serwisu znajdziesz informacje na temat największego medium jakim niewątpliwie jest telewizja. Ze względu na ograniczoną liczbę dostępnych danych we wstępnym okresie działania naszego serwisu będzie tu niewielka liczba tekstów. Uczynimy wszystko by z czasem to zmienić. Pomóżcie nam!

Outdoor

W tej części serwisu omawiamy zagadnienie reklamy zewnętrznej. Znajdziesz tu teksty przedstawiające medium, jego wady i zalety, historię, prognozy na przyszłość, głównych graczy.

Internet

W tym dziale zajmujemy się zjawiskiem internetu. Swoje miejsce znalazły tu teksty opisujące medium. Prezentujemy jego charakterystykę a także uwagi dotyczące reklamy w internecie. Ale nie tylko. Ze względu na ogólnoświatową gorączkę internetu postaramy się zamieszczać tu teksty ze wszystkich regionów świata. Tak by czytelnicy mogli zapoznać się z kierunkami rozwoju tego niesamowitego medium.

Reklama bezpośrednia

W tej części serwisu z angielska zwanym "Direct Marketing" znajdują się teksty poświęcone reklamie skierowanej "wprost" do konsumenta. W odróżnieniu od innych krajów rozwiniętych w naszym kraju ta forma reklamy jest mało popularna. Od pewnego czasu widać pewne ożywienie w tym temacie. Mamy nadzieję, że ten dział przybliży tematykę reklamy bezpośredniej.

Telemarketing

Telefon staje się coraz bardziej docenianym medium, przy pomocy którego firmy kontaktują się z klientami, dostawcami, kontrahentami. Pozwala zaoszczędzić znaczne środki finansowe wydatkowane do tej pory chociażby na podróże służbowe. Oczywiście nic nie zastąpi tradycyjnego kontaktu z klientem. Jednak warto poznać charakterystykę tego środka przekazu. Ten dział ma służyć wszystkim tym, którzy chcą dowiedzieć się więcej o telemarketingu.

Książki telefoniczne

"Szeroko rozpowszechniona, pomocna w nagłych sytuacjach" - tak opisują ten środek komunikacji marketingowej zwolennicy książek teleadresowych. Faktem jest, że większość gospodarstw domowych oraz przedsiębiorstw posiadających telefon dysponuje przynajmniej jedną książką telefoniczną. Jeśli chcesz poznać więcej informacji na temat tego medium zapraszamy do odwiedzenia tego działu.

Sponsoring

Sponsoring jest jedną z najszybciej rozwijających się ostatnio form promocji, stosowanych przez przedsiębiorstwa. Finansowe lub rzeczowe wspieranie różnych organizacji, osób czy wydarzeń dla osiągnięcia celów promocyjnych staje się coraz bardziej skuteczne. Szczególnie przydatne jest w wypadku nasycenia rynku tradycyjną reklamą i znużenia odbiorców intensywnymi działaniami reklamowymi. W dziale znajdziesz m.in. teksty o tym, jakie warunki powinien spełniać tekst sponsorowany, przykłady sposobów sponsorowania. Zapraszamy do zapoznania się z pozostałymi tekstami.

Public Relations

W tej części serwisu znajdziesz informacje: co to jest pr, czym różni się public relations od tradycyjnej reklamy, komu potrzeba pr, opis rynku od 1997 i prognozy na lata 2001 i 2002. Dla szczególnie zainteresowanych tą tematyką przygotowaliśmy praktyczne teksty: jak obchodzić się z mediami, jak przygotować konferencję prasową, jak udzielać wywiadu. Przedstawiamy także techniki odpowiadania na trudne pytania i informujemy jak za pomocą wydawnictw firmowych wpływać na kontrahentów.

BTL

Mianem "below the line" określamy te działania promocyjno-reklamowe, które nie wykorzystują mass-mediów. W chwili obecnej ok. 60 procent światowych wydatków na działania reklamowe przeznaczane jest właśnie na BTL. Czy to jest konieczne? W tym dziale znajdziesz informacje na temat następujących form reklamy: promocje konsumenckie, konkursy, ulotki, plakaty.

Wystawy i Targi

Targi i wystawy to jeden ze sposobów promocji o wieloletniej tradycji, podlegający jednak zmianom. Wcześniej czy później wiele osób i firm staje przed dylematem, czy uczestniczyć w targach, a jeśli już - to jak to robić najefektywniej, jakie działania podjąć przed i po ich zakończeniu. W tym dziale staramy się między innymi odpowiedzieć na te pytania.

... propozycje?

Zapraszamy ...

Nowości w części Komunikacja. 

W tym dziale zawsze przeczytasz teksty dotyczące m.in. prasy, radia, telewizji, reklamy zewnętrznej, internetu, reklamy bezpośredniej, telemarketingu, sponsoringu, public relations.

czytaj ...

Nowe teksty dodane do działu Marketing.

Oprócz tekstów czysto teoretycznych możesz tu przeczytać m.in. najciekawsze hasła promocyjne produktów i usług z kraju i zagranicy. Wkrótce będziemy zamieszczać wywiady z ciekawymi ludźmi świata promocji i reklamy. 

czytaj ...

Chciałbyś poznać teksty bezpośrednio związane z procesem sprzedaży, negocjacji etc.?

nwięcej na ten temat ...

Zachęcamy do kontaktu z nami przez Internet. Wysyłając wszelkie listy, opinie, polemiki pod adres redakcja@4media.pl  można stać się współautorem naszych stron internetowych. W niedalekiej przyszłości powstanie grupa dyskusyjna dotycząca rynku mediów.

kontakt ..


4media.pl © 2002